Naujienos
Žmogaus talentas - svarbiausia

Žmogaus talentas - svarbiausia

Iš „kapitalizmo“ epochos – į „talentizmo“ amžių

Remiantis paskutiniais tyrimais, atliktais laikino įdarbinimo ir personalo atrankos kompanijos ManpowerGroup, daugiau nei 30 % darbdavių, nepaisant didelio nedarbo lygio, vis dar stokoja talentingų kandidatų.

„Davoso ekonomikos forume“ ManpowerGroup korporacija paskelbė, kad žmonija įžengia į naują epochą - Žmogaus Amžių (angl. „Human Age“), kuri pakeis ne tik verslo pasaulį, bet ir visų žmonių vertybių skalę

ManpowerGroup direktorių tarybos pirmininkas Džefris A. Džorresas sakė: „Žmogus, jo potencialas, talentas bus didžiausia vertybė Žmogaus epochoje („Human age“). Tik toks kapitalas kaip talentas užtikrins įmonei lyderio poziciją versle“.

Ar robotai gali pakeiti žmones? Jie yra sukuriami žmonių ir gali būti kaip pagalbininkai. Tik žmogaus protinės ir emocinės galios gali kurti pridėtinę vertę, todėl žmogus ir yra didžiausia vertybė, nuo kurios priklauso visų kitų vertybių kūrimas ir naudojimas.

Kokios priežastys lėmė epochų ir vertybių krypties pasikeitimą?

Pagrindinė priežastis – tai demografiniai pokyčiai, susiję su greitu Žemės populiacijos senėjimu. Dėl šios priežasties negali būti patenkinti greitai augantys įmonių, kurioms reikalingi ne šiaip specialistai, o talentai, poreikiai.

Akivaizdu, jog technologinė revoliucija padarė didžiulę įtaką pasaulio suvokimui. Naujos ryšių priemonės, internetas, greitasis transportas panaikino sienas tarp valstybių, suteikdami žmonėms daugiau mobilumo.

ManpowerGroup duomenimis, šiai dienai pasaulyje yra apie 214 mln. vadinamųjų „Tarptautinių migrantų“. Jie visi kartu galėtų sudaryti valstybę, kuri užimtų penktą vietą pasaulyje pagal gyventojų skaičių. Tai reiškia, jog talentingi žmonės gali keliauti tarp valstybių bei rasti idealią darbo ir savirealizacijos vietą.

ManpowerGroup atlikti tyrimai (Borderless Workforce Survey), parodė, kad daugiau nei 31 % apklaustųjų darbdavių nerimauja dėl talentų migracijos iš šalies. Manpower vertybė – žmogus. Mes siekiame surasti tinkamiausias pozicijas tinkamiausiems darbuotojams, pateikti perspektyviausiu darbo pasiūlymus, nepriverčiant jų ieškoti svečioje šalyje.

Kas toliau?

ManpowerGroup apklausė 35 tūkst. įmonių visame pasaulyje ir sužinojo, kad ketvirtadalio apklaustų darbdavių personalo valdymo strategija neatitinka verslo strategijos.
Įmonių klestėjimas „Human Age“ epochoje priklausys nuo gebėjimo pritraukti ir išlaikyti talentus. Darbdaviai turėtų suprasti, kokie žmonės jiems yra reikalingi ne tik trumpam laikotarpiui, bet ir ilgesnei perspektyvai (po 5-10 metų), turėti tikslią personalo valdymo strategiją, visapusiškai atitinkančią kompanijos verslo strategiją.

Savo ruožtu darbuotojai ir ieškantys darbo turi suvokti, kad „Žmogaus Amžiuje“ tik profesinės žinios ir gebėjimai gali užtikrinti žmogui finansinę gerovę ir reikalingumą visuomenėje. Svarbiausia užduotimi tampa ne užsidirbti milijoną ar vadovauti korporacijai, o surasti sau labiausiai tinkančią darbo vietą, patenkinti rinkos poreikius ir savo talentu kurti nepamatuojamą naudą.